FAQ

Våra vanligaste frågor

Nedan kan du läsa svaren på de vanligaste frågorna vi får.

Välj produkt genom att klicka på den. Lägg till i produkten i varukorgen genom att klicka på ”Lägg i varukorg”. För att gå till kassan, klicka på kundvagnssymbolen högst upp till höger och följ instruktionerna för att granska och godkänna din beställning, ange önskad leveransadress och betalningsmetod. När du är klar kommer du till en sida där det står att din order är bekräftad och där du kan se ditt ordernummer.

I dagsläget erbjuder vi faktura och delbetalning via Klarna.

Skriv in din rabattkod antingen i kundvagnen eller i kassan där du fyller i leveransinformation och ser en sammanfattning av din beställning.

Vi skickar ut en bekräftelse via e-post där det framgår vilka produkter du beställt, leveransadress och vilken betalningsmetod du valt.

Om du kontaktar oss via “Kontakta oss” eller via mejl till info@slipsofluga.se och ange:
ordernummer (finns i din orderbekräftelse), ditt namn och kontaktuppgifter och beskriv ditt ärende.
Tyvärr kan vi inte avbryta eller göra ändringar i din beställning när vi väl skickat iväg produkterna från vårt lager och i det fallet måste en retur göras.
Läs mer om returer i våra köpvillkor.

Tyvärr erbjuder vi i dagsläget ingen möjlighet att köpa presentkort på slipsofluga.se.

Fortsätt handla

[]